ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
سرخط خبرها

شوک عشقی «گوگل»! | جستجو‌های عجیب و غریب کاربران (هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۷۴۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
شوک عشقی «گوگل»! | جستجو‌های عجیب و غریب کاربران (هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱)
نگاهی به سؤالاتی که مردم در یک هفته گذشته (هفته سوم دی‌ماه ۱۴۰۱) از مرورگر «گوگل» پرسیده‌اند!

هفته گذشته مناسبت مهم روز مادر را پشت‌سر گذاشتیم و در پی آن شاهد جست وجوهای عجیب‌وغریبی هم در فضای مجازی بودیم، مانند «متن پیام تبریک روز مادر به مادرشوهر» و «تبریک روز زن به جاری». در این میان برخی‌ دانش آموزان یا شاید معلمان هم به‌دنبال «پیام تبریک روز مادر به مدیر مدرسه» بودند.

 امیدواریم که این مناسبت ها و این پیام های محبت آمیز ادامه دار باشد و فقط به یک روز خاص محدود نباشد.

هوای سرد هفته گذشته در کشور‌ به ویژه استان های شرقی هم باعث جست وجوهای بی شماری در این زمینه شد.

عده ای به‌دنبال رفع یخ زدگی لوله ها و عده ای دیگر به‌دنبال روش های گرم‌کردن خانه بودند،  اما برخی کاربران هم به‌دنبال «ژست عکاسی در برف» می گشتند‌ که احتمالا دغدغه این هم وطنان به روز‌کردن صفحه اینستاگرامشان بوده است.

اما در پی افت فشار گاز، عده زیادی از مخاطبان به روش های سنتی روی آورده بودند و به‌دنبال «روش ساخت کرسی» بودند.

«علت قطع گاز وارداتی از ترکمنستان» هم از سوی بسیاری از کاربران جست وجو شده بود که البته در زمره جست وجوهای عجیب نبود، فقط به این دلیل در این مطلب به آن اشاره کردیم که مسئولان به خود بیایند و دست‌کم واکنشی به این ماجرا نشان دهند.

برخی کاربران هم گویا درگیر داستان های افسانه ای شدند و «آیا پری دریایی وجود دارد» را جست وجو کرده بودند.

سؤالات عجیب‌وغریب از گوگل همچنان‌ رکورد دار بود و این‌‌بار برخی کاربران با سؤال «عشقمو چی سیو کنم» گوگل را شوکه کردند.

بساط جشن‌های عروسی دوباره برپا شدند و علاقه‌مندان به حرکات موزون با جست وجوی «آهنگ بترکون شاد عروسی» به میدان آمده بودند.

«روش‌های تقلب در امتحان حضوری» هم از جست وجوهای برخی دانش آموزان بود که گویا در طول ترم به درس و مشقشان نرسیده بودند.

«علت قار و قور شکم» هم از جست وجوهای عجیب کاربران در حوزه سلامتی بود که شاید دلیل آن را باید در گرانی‌های اخیر جست وجو کرد.

تا هفته آینده و جست وجوهای عجیب‌وغریب دیگر خدانگهدار...

منبع ترندها: گوگل ترند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->